İyi akşamlar sınava girdim tercih yaptım ve yerleştim açık öğretim bürosuna gittim mezun olabilir belgesi almak için ek sınav olmadan veremeyiz deri belgede örnek veriyorum xx.xx.2018 tarihindeki ek sınavla mezun olabilir yazıyormuş bunun bir çözümü var mı Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim