FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok neden güvensinki altı üstü 5 btc
Doğru diyon valla.Biz buralarda 10 yılımızı bosa tuketmişiz.Birde kurumsal üye oldugumuz halde adam 1k paraya olmaz hocam önce ödeme sonra satış diyor.Biz napak ölek ozaman şu kıyıda köşede biyerde daha napak