V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
#Güncelleme.

Arkadaşlar çok fazla user kaybettiğim için maalesef ücretsiz apiler tekrar açılmayacaktır. Çok üzgünüm.

Büyük ihtimal Forumda çok ucuz bir miktara APİ Satışını yapacağım.
V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında satışı olacaktır. Şu anda sadece tema kaldı temayı ayarlıyorum.
Sen olayi anlamadin galiba..Sen gel ucretsiz script bolumunde scriptin reklamini yap..3 gun sonra yok soyle oldu boyle oldu de linki sil, sonrada satis yapicam de..
Anladin sanirim..