V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
#Güncelleme.

Arkadaşlar çok fazla user kaybettiğim için maalesef ücretsiz apiler tekrar açılmayacaktır. Çok üzgünüm.

Büyük ihtimal Forumda çok ucuz bir miktara APİ Satışını yapacağım.
Cok iyi fikir..Ucretli satabilirsin cuzii bi fiyata..
Ye kurkum ye misali..