Selamlar,
proxy ile ilgili bir yaptırım varmı ip bloke yada sisteme girememe gibi sorunlar var mıdır ? pm rica ediyorum panel bilgileri ile birlikte.
iznin olursa bir pmde ben rica ediyorum
Selamlar,
proxy ile ilgili bir yaptırım varmı ip bloke yada sisteme girememe gibi sorunlar var mıdır ? pm rica ediyorum panel bilgileri ile birlikte.
iznin olursa bir pmde ben rica ediyorum
bir detaylı pmde ben alabilirmiyim demolar ile çalışma şekli vs proxy gerekiyormu gbi ?