guttsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence iyi bir yoldasın güzel giden bir operasyon bence yardıma ihtiyacın yok reklam yerleştiriyorum diyen ücretli dolandırıcılara kanma kelin merhemi olsa başına sürer durmak yok yazmaya devam tebrikler
Hocam hay yaşa , teşekkür ederim güzel yorumun için