smtk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sektörü bu kadar açık yazmasaydınız bari. Ben de bu sektörden ekmek yiyorum
Hocam hepimizin nasibi var zaten. İyi olan nasiplenir.