Ben de buna benzer bir konu açmayı düşünüyordum. Benden önce davrandığınız için teşekkürler.

Bunlar nedir gerçekten ? Her sitemde değil ama 3-4 sitemde görünüyor bunlar. Bir ara herhalde siteyi klonlandılar ve analitics kodunu unuttular diye düşünmeye başlamıştım.

Bunun ne olduğunu teknik anlamda bilen ve açıklama yapabilecek var mı ?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi