hocam mesala yorumun altında alıntı tuşu var tek baloncuk olan sağ köşe de ona tıklayın sonra bir html kod çıkıyor onu kopyalayın ve sekmeyi kapatıp konuyu düzenle diyeceksiniz ve istediğiniz alana o kodu yapıştırın.
Forumda bazı konularda görüyorum. Müşteri yorumlarını alıntı yapıp, ilk konuya ekliyor. Bu nasıl yapılıyor?
Sanırım anlatabildim sormak istediğimi?