Cevaplarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Gıda sektörü üzerine işletme açacağım. Sektör hizmet sektörü olunca işler rayına oturana kadar desteklerden faydalanmak gerekiyor
Mesela İŞKUR'un destek süresi doldu, elemanla yollarımız ayrıldı. Yeni bir eleman gönderiyorlar mı, bunun bir sınırı var mı ? Ya da diyelim ki bir süre sonra elemandan istediğim verimi alamadım. İşten çıkarma gibi bir hakkım bulunuyor mu ?
İşkur desteğine ilişkin özel bilgim yok ama İş Kanunu "deneme süresi en fazla 2 ay olur" diyor. 2 aydan fazla çalıştırırsan ihbar süresi beklemen gerekir işten çıkarmadan önce. 1 yıldan fazla çalıştırırsan da kıdem tazminatı devreye girer.