2 yıldır kıbrısta okuyorum. 3. senemdir. kıbrısa gidecem. şahsen hiç bulaşma. internet kullanımı gelişmemiş bir yer. mesela e-ticaret siteleri neredeyse yok..çünkü kıbrıs küçücük yer örneğin en uzak yeri 1-2 saat gibi düşün. internet üzeri alacağına gider oradan alırsın.

facebook kullanımı çok yaygındır. reklama ihtiyaç yoktur. öğrenci yeri olduğu için mesela x yeri ucuz ve güzel yapıyor diyelim. orası çok rağbet görür çünkü öğrenciler bir birine söyler. küçük bir yer olduğu içinde dedikodu gibi her şey çok çabuk yayılır orada anında çok iş yapan dükkan varken birden boşaldığınıda görürsün