2008 yılında mezun oldum oldukça uzun süre kıbrısta kaldım yazılım mühendisiyim ve son bıraktığım hali ile kıbrısta web işi çok zor diyebilirim. Reklam ve ajans'ı bilemem ama o dönemlerde orada iş bulmak hayli zordu onu biliyorum. Ne yazıkki bu konuda kısır bir bölge. Şayet kumar işi ile ilgili bir sektörde çalışırım diyorsan iş değişir o zaman.