Merhaba,
Whmcs altyapılı bir site; sipariş geçerken, admin paneline giriş yaparken, bildirim açarken sürekli login ekranına neden atar?
Müşteri bildirim ekranına kadar geliyor, gönder butonuna bastığında login ekranına tekrar atıyor.
Sipariş geçeceği esnada, siparişi tamamlarken login ekranına atıyor.
3 yıl sonra birden bire oldu bu problem. Bilgisi olanlardan ücretli-ücretsiz yardım bekliyorum.
Kolay gelsin,