Stealer alın devamlı yükseliyor ve düşüyor.En azından kaybetme riskiniz az olur
LTC 360 USD'ye çıkmıştı 180 USDye düşünce 10bin Liralık aldım. Şuanda 57 USD'ye düştü. Nasıl bir rezillik siz düşünün
Bekliyorum . 80-100 USD'ye çıktığı an satacağım. Bir daha'da işim olmaz.