dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şöyle izah edeyim. Cihazın normalde düşüktü ben şuan yüksek takıyorum.
Özel bir durumu yoksa ihtiyacı kadar çeker. Herhangi bir sorun olmaz.