haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer yüksek olanını düşüğe taktıysanız sıkıntı olmaz. Cihaz ihtiyacı kadar çeker. Ama tam tersi olursa sıkıntı. İhtiyacını karşılayamaz.
Hocam şöyle izah edeyim. Cihazın normalde düşüktü ben şuan yüksek takıyorum.