Cevaplarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar.

Gıda sektörü üzerine işletme açacağım. Sektör hizmet sektörü olunca işler rayına oturana kadar desteklerden faydalanmak gerekiyor

Mesela İŞKUR'un destek süresi doldu, elemanla yollarımız ayrıldı. Yeni bir eleman gönderiyorlar mı, bunun bir sınırı var mı ? Ya da diyelim ki bir süre sonra elemandan istediğim verimi alamadım. İşten çıkarma gibi bir hakkım bulunuyor mu ?