erkanakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir şey olmaz. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Bende öyle düşünüyorum hocam. Sadece kabloların artı ve eksi yönlerini bilmeden yaptım. Birde bir birinden çok farklı yapıya sahipti kablolar o beni biraz tereddüt ettird,.
Şuan PC'den yazıyorum. Şarjda alıyor herhangi bir sorun gözükmemekte.