Maaş desteği diye bilinen işbaşı eğitim programından yararlanmak için en az iki calisaniniz olmasi gerekir. bu arada program 1 yildi 6 aya cektiler şimdi 3 ay olarak uygulaniyor. Bu üç ay içerisinde işçinin maaşını işkur karşılıyor tabi günlük asgari ücretten hesaplaniyor ve hafta tatiline maaş yazmiyorlar. Eğitim suresince sigorta primi de yatirmiyorsunuz işkur yatırıyor ancak uzun vadeli sigorta primi değil sadece kisa vadeli primler yatiriliyor, emeklilik günlerine sayılmıyor.

İşbaşı eğitim dışında farklı prim destekleri de mevcut