Samsung j7 pro kullanıcısıyım. Bu sene içerisinde, hatta 5 ay falan olmuştur tahmini, 1600₺ ye almıştım. Kamerasından memnunum. İşlevinden de memnunum. Fakat siz dilerseniz prime da alabilirsiniz.
Ben prosunu aldım çünkü bir önceki telefonumda hafıza konusundan çok çekmiştim. Pronun 32lik ve 64lüğü var.
Prime alırsanız 16lığı da var. Ve daha uygun fiyat.