Sokomorato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kod wrez mi hocam? 10TL ye neden satıyorsunuz
BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod w*rez değil ise eğer ki PM atar mısınız?
Merhaba lisans anahtarları w'arez değil hocam, şirketlere toplu şekilde dağıtılan lisanslar. OEM olarak geçiyor.
Piyasa fiyatı aşağı yukarı bu şekilde oluyor.