Net bir bilgim olmamakla beraber hastaneye gittiğimde sağlıktan faydalanamazsınız cevabını aldım.
Ardından SGK'Ya gittim 25 yaş durumu olduğu için sağlığınız kesilmiş, GSS ödemesi yapmalısınız denildi.
Teşekkürler gidip sorucam bende uygun bir zamanda.
Tüm yorumlar için teşekkür ederim.