bendede 24 saatin 23ünde net yok ne zamandır,bayramıda bu halde geçirdim.arıza kaydı bıraktım,bayramdan 3 gün önce ama ne gelen oldu ne düzelttik filan diyen.inceleniyor bi ara düzelticez diye sms geldi sadece 2 defa.sonra aklıma geldi,telekomda çalışan bi tanıdık var burada işte ona söyledim dün akşam ve yarın işe gidince hallederim sabah dedi.baglattıgım günden itibaren hiç bu kadar performanslı görmedim.normalde 24mbitlik net,13-15 arası alırdım hep ama bugün arkadaş el attıkdan sonra direkt en üst hızdan alır oldu ve gün içinde en ufak sorun olmadı çok şükür.bu çocuk düzeltebiliyorda,diger adamlar neden düzeltmiyor yada düzeltemiyor deli oldum.