Merhabalar,

Öncelikle herkesin kurban bayramını en içten dileklerimle kutlarım,

Mustafa Bey hakkında son bir haftadır oluşan gelişmeler hakkında bilgi vermek istedim,

Kritik tüm süreçleri zar zor da olsa atlattık, doktorların ve bizim korktuğumuz olasılıklar gerçekleşmedi ve gözlerini çok kısa süreliğine bile olsa açtı.

Kalıtsal herhangi (ciddi) bir hasar yok, herkese çok selam söyledi, doktorlar her an taburcu edebilir, bu süreç içerisinde telefon üzerinden ve mail üzerinden geçmiş olsun dilekleri gönderen herkese çok ama çok teşekkür ediyoruz.2