Aynı alt yapıyı kullanırken Türk Telekomda sıkıntı var Türknette olmadı demek bana çok havada kalıyor.
sonuç olarak kaynak su çıkıyor su türk telekom marka aynı suyu şişeye doldurup üstüne türk net yazıyorlar nasıl oluyorda suyun tadı daha güzel oluyor