günlük ziyaretçi sayısının önemi var mı gerçekten?
varsa ne kadar ziyaretçi girmesi gerekiyor acaba?
siz onay aldığınız siteleri sayfalarda paylaşıp ziyaretçi girişi sağlamış mıydınız? ziyaretçi sayısı önemli olsa bir günde aldığınız onayı alamazdınız diye düşünüyorum da.
bir de red aldığınız sitelerde neyi eksik yapmış olabilirsiniz, diğerlerinden farklı olarak red gelmesine sebep ne oldu acaba?
ziyaretci sayisi tabi ki önemli onaya yollamadan önce günlük mın 4_5k trafik çektim 5-6gün sonra onaya yolladım önay alma suresi ondan sonra 1 gün 3gun dedim yoksa siteni bağla kısmı bir günde 100k trafik çekti arkadaş açılmadi. I red yiyen ziteyede ihmal ettiim önay sürecinde trafik çekmeyi ce haber girişini ihmal ettim onaya gönder dedim bıraktım ve bi kaç şeyi 'de eksik yaptım sanırım