dh ölücüsüyüz zaten hocam
daha az miktarda çek gönderilecek. Karım sıfır maliyetle iyi bir çeke sahip olmak olacak.
Bugün de başkası adına utandık çok şükür. Allah aşkına ne işi var böyle insanların bu forumda? Ha "
4995 KG Zeytini 17.600'e aldım" yazmışsın ha "
Birinin açığını fırsat bilip çoluğunun çocuğunun rıskını kaptım" diye başlık açmışsın.