otzidemajour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cdn kullanın. üstteki arkadaşın dediği gibi de yapabilirsiniz.
cdn kullanıyorum hocam şu an için. cdn kullandığım halde optimizasyon sıkıntısı bu kadar büyük çıkınca (%20-30'larda) moralimi bozdu bu durum.