Bendede olmuştu benzer bişey köpek maması için 30 lira yazılmış normalde 60 liraydı bende 50 paket sip geçtim ödemeyi yaptım.
Sonra aradı mağza sahibi rica etti arkadaşları bi hatası stok şu kadar fiyat aynı yine dedi bi tanede hediye etti bende siparişi iptal etmiştim.
İnsanlık hali oluyor böyle hatalar sonuçta elle yazılan tutar stok vs. Biraz anlayış bence iyi olur ve o kişinin yerine koymalıyız kendimizi.
Çünkü HB nin mağzalara cezaları çok faiş rakamlar.