Merhaba,
Hangi amaçla olursa olsun tescil edilmiş bir ismi kullanırken sahibinden izin almanız gerekir. Sadece bu domaini kaydetmiş olmanız bile uluslararası fikri mülkiyet kurallarına göre hukuksuzdur. Mutlaka kullanıyor ya da kullanmış olmanız gerekmez.
İyi çalışmalar.