Aklı selim düşünce yaşında olduğunu mesajını okuduktan sonra anladım.
Sağ taraftaki yazan yaşını önceden tahmin de ettim, haklı çıktım.
Vay memleketimizin haline, kimse kusura bakmasın hırsızdan farkınız yok.
Birde başka hırsızlara söz söylersiniz indiriyorlar parayı diye....
Dostum emin ol yaşla alakası yok. Ailemden aldığım öğreti bu. Birde müslüman olmaktan, ahlaklı olmaktan bahseden bir ülke burası. Vay halimize