Hiç kafanıza takmayın. Bu tip böcekler hep varlar ve var olmaya da devam edecekler.
Benimle 2 senedir uğraşıyorlar ama elde ettikleri sonuç kocaman bir sıfır.
İşin komik tarafı da o kadar salaklar ki 2 senedir halen bir işe yaramadığını anlayamadılar
Siz işlerinize devam edin, onlar da böcekliğe devam etsinler.
Bu vesileyle de R10'daki herkesin bayramını kutlarım.
Esenlikler ve bol kazançlar