samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi bilmeyen, aman para vermeyelim en iyisi olsun diyen işletmeler tercih eder, altlarında kocaman wix reklamını görürler sonrada sıkılırlar silerler arkasından muhakkak patronun bi akrabası çıkar %70 ögrencidir o ***** bi script kurar birşeyler yapar he birde unutmadan sağdan soldan armut'dan felanda fiyat araştirması yaparlar fazla para ödemeyelim çocuga diye millette hayal kurarak 10 lira 20 lira ihale parası yatırır iş alabilmek için sonrasında yaptırmazlar tabi paranda çöpe gider cocukta der 200 liraya yaparım ben abi der, sen fiyat verirsin benim arkadaş 200 liraya yapiyor sen niye bin tl istersin der anlat derdini anlatabilirsen günde kaç kişi ile bu yüzden tartişiyorum bir bilseniz
:ASd.a.sd.asd