benden kanal linki istemiştiniz pm olarak, buna istinaden konuyu açtığınızı düşünüyorum.
gerekli cevabı arkadaş vermiş, çalıntıydı vb. gibi durumlar yüzünden de belki yapanlar oluyor olabilir. ama genel neden bu yüzden. hesabında 5 lira olmayan çocuklar 50 bin liralık kanal için adres soruyorlar. sonra çekememezlik var maalesef. saldırılar, spamlamalar vs. ne uğraşacaksın? o kadar emeğin boşa gidecek. sende gece gündüz emek ettiğin yıllardır uğraştığın kanalı satışa koysan linki gizlersin. ben zaten kanal linki hariç her bilgiyi (sonuna kadar) veriyorum.
Yok herkes buna dahil tek siz değilsiniz kime yazsam linki veremem malesef diyor. Bir kişi verdi 56k kanaldı onuda aldım ama para kazanma ve onay tiki denen şeyler yokmuş tekrar aldığımı ben satışa koydum.. Meğer ne teferuatları varmış bu tubenin bugünde biri yorum yapmış partner olayını yani bu tube başlı başına eğitim alınması gerekiyor çok karışık.
Şerefsiz çok.
Cevabı vermiş konudaki bir arkadaş zaten.
Mlb argo forumda yasak yöneticiler görmeden sansürle derim ceza alma o dediğin kişiler yüzünden.