Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya yazmamalarinin sebebi, kanalin satilik oldugunun herkes tarafindan gorulmemesi icin ama isteyince de vermiyorlarsa sizin dediginiz gibi calinti olma ihtimali yuksek.
Aynen fark ettim bu forumdada 1 2 kişiye özelden yazdım hatta birisine banka hesabımdaki paranın ssini attım adam galiba çalıntı olcakki sahibiyim sandı ters ters konuşup parayı atarsın kanalı alırsın link veremem diyor.. Özel mesaj kutum doldu diye boşaltmıştım ssleri konuya atardım herkes bilsin diye. Ama çalıntı dışındada başka durum olduğunu düşünüyorum bazıları gerçektende başka bir sebepten ötürü link vermiyor.



Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 adama link gönderelimde ifşa olsun onca emek.Adam k.çının keyfine pm istiyor sırf metaktan.Küm alacak kim almayacak bilmeyiz.Adam canı sıkılır şikayet eder telif atar yada kanala keyfi zarar verir.Bu yüzden verilmez.bende vermem.Link paylaşarak satılan hiçbir kanalıda almam.ömrü bür ayı geçmiyor o kanalların
Hocam anladığım kadarıyla siz bu konudaki uzman kişilerdensiniz sorum şu olucak telifsiz müzik kullanıyorsa nasıl telif atıcakki zarar vermek isteyen yoksa başka bir telifmi dediğiniz ? Birde 500 adama link gönderelimde ifşa olsun derken onca emek bunuda çok ama çok rica ediyorum açsanız cahilliğime verin ama bu ilk cümleniz sanırım tüm sorularımın cevabı.