tavsiye etmem.
webview den id pass istersen uygulaman red yer
yayınlandı diyelim 1 süre sonra askıya alınır.
insta twi fb ve diğer sosyal ağlara id pass ile giriş vs için yapılan app ler pek uzun ömürlü olmaz. olmuyor.
sql ile üye kaydı yaptır. riske girme