StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/bilisim-hukuku/1...eza-geldi.html

yukarıdaki konuda ki arkadaş olayı yanlış hatırlamıyorsam sırf domainde "iskur" yazdığı için 15.000TL ceza almış bilginize.
Uyarı için teşekkürler. Bu domainin ondan biraz farklılığı var, çünkü iş bulma faaliyeti için iskurdan yetki almak gerekiyor.
Buradaki sorun ise patent . Şu ana kadar site hiçbir şekilde aktif olmadı. Yani ceza kesebilecekleri -ki konuya esasen yasal bir dayanakları yok ceza icin- bir durum hiçbir şekilde oluşmadı. Sadece ismin kullanılması bir sorun bence. Ama domaini de bırakmak istemiyorum. Mail adresine baksaniza admin@turktelekom (tabi .pro)