Yağ bakımı gelmediyse yağ ekleme işi bence gereksiz yağ israfı olur. Bakımı geçtiyse de yağ eklemek araç için alışılmaması gereken bir durum. Kısa zamanda yağ bakımını tam olarak yapmak lazım, filtreleriyle birlikte. 8-10 yaşa kadar araçlarda markanın kendi tavsiye ettiği yağın kullanılması taraftarıyım.