Geçmiş olsun.
Vergi ödemediğiniz için başınız ağrıyabilir. Mahkemeye gitseniz bile mahkeme süreci tamamlanmadan işlem yapamazsınız.
En iyisi aranızda anlaşıp ödenmeyen kiraların üzerine su içip konuyu kapatmak gibi görünüyor.
Maalesef kanunlar ve bürokrasiler bu yöne itiyor bu gibi durumları.
Amacım o zaten. Daha önce sözleşme olan kiracım vardı ev için. O da 6 ay ödemedi. Sonra icra getirince, icra gelmeden önce evin içini yıkıp kaçmıştı. İcra 7 senedir sürüyor. Hala sonuçlanacak. Üzerinde bir şey bulunamayınca bir şey olmuyor. Sonradan öğrendim 1 sene oturup yarı kirayı ödemeden bir kaç yerden de kaçmış. Sinirden evi hemen satmıştım. Sözleşme çok bir işe yaramıyor. Kanunlar kiracı lehinde. Biran önce bunu atıp adam gibi kiracı bakacağım artık.
Burada ukalalık yapmayım ama kiracıya acımayın. 3-4 ay sonra öderim vs. laflara kanmayın. 2 ay ödenmediği anda icrayı hemen başlatın.
Sizce dükkanı sigortalatmalı mıyım? İçini yıkıp kaçmasından da endişe ediyorum.