Geçmiş olsun.
Vergi ödemediğiniz için başınız ağrıyabilir. Mahkemeye gitseniz bile mahkeme süreci tamamlanmadan işlem yapamazsınız.
En iyisi aranızda anlaşıp ödenmeyen kiraların üzerine su içip konuyu kapatmak gibi görünüyor.
Maalesef kanunlar ve bürokrasiler bu yöne itiyor bu gibi durumları.