Ek bilgi olarak tutari ne olursa olsun isyeri kiralari banka , posta vb resmi kurumlar aracılığıyla ödenmeli/tahsil edilmelidir. Bunun dışında siz vergi mukellefi değilseniz ya da bu kazanç sahsi geliriniz ise kiraci işyeri için brut kiradan %20 kesinti yaparak vergi dairesinde sizin hesabınıza yatırması gerekir.(basit usul isyeri sahibi hariç)

siz işlemlerinizi resmi yapmiyorsaniz daha sonra resmi bişey iddia etmeye hakkiniz olmayabilir. Onun için bu gibi islemlerinizi böyle riskleri olduğu için kanuni yapmanız faydaniza olacaktir