Benim fikrim , Site benim değil de herşeyi reddet, bilgilerim çalınıp eklenmiş olabilir v.s. de
Kimlik bilgilerin v.s. hiçbir yer verme

, ortada şahıs olmadıgından dava yada tazminat falan almasın
gerçekçi olsun diye git siteni şikayet et , benim bilgilerimi çalıp sitelerinde kullanmışlar de
sitenide yabancı bir hosta senin adına olmayan bilgilere aktar ve herşeyini gizle
sana dair iz kalmasın
belki yırtarsın .
Bu tür konularda ülkemizde bilişim suçları iyi çalışmıyor
ben sunucuma kendi unutugumuz dosya yuzunden biri giriş yapıp yazılımları inirmeye başladı fark edip engeledim
şahsın ip adresinden herşeyini çıkartım facebooktan kendisini buldum kendisi indirdiğini v.s. herşeyi kendisi itiraf eti
web sitesini tel.adres herşeyini ve lag kayıtlarını alıp şikayet etim
3 aydır ses yok , *** adamın gpt sini çıkartıp polislere verdim hala şikayetim sonuçlanacak 3 ay oldu ses seda yok face den bakıyorum adam gezip tozuyor
Dediklerimi yaparsan tazminat dava v.s. yırtabilirsin
Geçmiş olsun iyi forumlar