Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Youtube tam anlamıyla 5.1 ya da 7.1 gibi sistemleri desteklemiyor ancak anlattığım sahne olayını farkedebileceğiniz bu örneği dinleyebilirsiniz. Sizi dinleyici olarak o ortadaki adamın yerine konumlandırıyor.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZtlSdqRoWE&t=5s
Çoook güzelmiş, dediğinizi anladım şimdi.
Eklediğim video da anladığım kadarıyla boş oda efekti verilerek, müziğin kısımları sağ ve sol çıkışa verilmiş.

Zamanınız varsa, çok etkileyici.

https://www.youtube.com/watch?v=Glz0tce7nmc