Süreci söyleyeyim; ifadeni alacaklar, her ne ifade verirsen ver savcı seni suçlu bulacak ve dosyayı uzlaştırma bürosuna gönderecek. Karşı taraf belli bir rakam isteyecek 5-20bin arası, pazarlık edebilirseniz düşürebilirsiniz. Eğer uzlaşmayı kabul etmezseniz dava açılacak ve adli siciliniz temizse 1 yıl ceza alırsınız o da ertelenir ama olay böyle kapanmaz. Yapımcı şirket mahkeme kararını lehinize kullanıp Fikri ve Sınai Haklar mahkemesine gider ve tazminat davası açar. Moralinizi bozmak istemem ama %100 tazminat cezası alacaksınız.