İtfaiyeErin ahahah inşallah tutar bakalım sence anasayfa falan iyimi eksik birşey varmı yada birşey eklemelımıyım?
Hocam itiraf yazma ve diğer itirafları görme sekmeleri ayrı olmalı bence. Mesela anasayfada diğer kişilerin yazdıkları görünse, farklı bir menüde de itiraf yazılsa daha hoş olabilir.
Bir de arkaplan rengini beyaz deil de başka bir açık renk yaparak denemekte fayda var diye düşünüyorum. Mesela açık sarı, açık mavi gibi.