arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini ilk başta İtfaiyeErin gibi okudum
Güzel düşünce tebrik ederim. Umarım tutar
İtfaiyeErin ahahah inşallah tutar bakalım sence anasayfa falan iyimi eksik birşey varmı yada birşey eklemelımıyım?