polis sorun yok kardeşim bayram sonrası gel diyo sıkıntılı bir durum olsa yarın gel derdi ?
sıkıntılı bir durum yok olsaydı gelip alırlardı ifade için evrak gelmiştir git ifadeni ver, ifadeni vermeden önce evrakı oku sonrasında evraka göre ifade verirsin sen barındırmıyorsan çok büyük bir sorun çıkmaz.