Hizmet vermek için değilde sırf meraktan soruyorum , günlük işlem sayısınız ortalama kaç . 10-20 binden fazla ise bu yazılanları isteme konusunda size hak vereceğim
1 bile olsa hiçbir müşterimi bekletmek, oyalamak, mağdur etmek istemiyorum. İsterseniz hak vermeyin
smm panel işi ne kadar ayağa düşmüş gibi görünse de çok kolay değildir. özellikle elinde data bulunduran arkadaşları anlayabiliyorum. geçen hafta instagram bir güncelleme yaptı piyasayı mahvetti. bunun için isteklerinize hak versem de makul bulmuyorum. hele para iadesi kısmı çok kolay değil.
güncelleme olduğu zaman arkadaş bana bildirip satışı durdurabilirim. Eğer arkadaş bana bildirene kadar satın alım gerçekleştiyse müşteriyle oluşacak olan zarar benim cebimden olur o kadar da değil yani
Yorum ve Story izleme istiyorsanız pm atın hocam

ucuza sağlayabılırım
PM gönderiyorum
Arayış devam ediyor...