Salihbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
polis sorun yok kardeşim bayram sonrası gel diyo sıkıntılı bir durum olsa yarın gel derdi ?
Alakası yok. Suçluluğun kesin ya da kanıtlanmış olmadığı için yarın gel demiyor. Kesinleşmiş ya da kanıtlanmış bir suç olsa evinden alırlar merak etme.

Sosyal medyada ettiği küfür yüzünden aradılar arkadaşımı... Gitmeyi unuttu, iş güç derken 12 gün sonra gitti. Bu süreçte GBT yede girdi etti ama birşeycikte olmadı. Karakola gitti; 2 ay hapiste yatti, mahkemeye çıktı 3670 TL para cezası ödedi. Yani size yarın dememesinin tek sebebi bayram.