Yazık eskiden bu tür konular cevapsız kalmaz, hatta bir kaç sayfa cevap alırdı r10 üyelerinde artık yardımlaşmamı bitti acaba. Konuya gelince hostin firmasından aldıysan zor biraz natro godady gibi yerlerden basitte host firması kendi üyelikleriyle buralardan bile almış olabilir.